Menu

Curs Customer Care 16-17 Februarie 2019

Cursul de Customer Care te va ajuta să înțelegi mai binecurs customer care, customer service nevoile clienților și să gestionezi mai bine relațiile cu actualii și viitori clienți. Zona de customer service joacă un rol foarte important în stabilitatea unei companii, fiind zona care interacționează direct cu clientul și este responsabilă de gestionarea și soluționarea tuturor problemelor apărute.

 

Înscrie-te la curs

 

 

1.Înțelegeți provocările discuțiilor telefonice

  • Construirea raportului prin telefon
  • Salutul perfect
  • Crearea unei conexiuni personale
  • Gestionarea pauzelor într-un apel
  • Menținerea clientului pe linie/transferul
  • Controlul apelului
  • Cum începe o conversație
  • Implementarea tehnicilor de construire a raportului

2.Depășiți așteptările clienților

  • Descoperirea nevoilor clienților
  • Ascultarea activă/empatia
  • Identificarea nevoilor emoționale
  • Depășirea barierelor de ascultare
  • Utilizarea distragerilor
  • Gestionarea clienților dificili/furioși
  • Utilizarea tehnicilor avansate de comunicare

3.Importanța gestionării feedback-ului clientului

  • În ce constă gestionarea feedback-ului clientului?
  • De ce gestionarea feedback-ului clientului este atât de importantă?
  • Identificarea nevoilor emoționale

4.Evitarea capcanelor

  • Gestionarea feedback-ului clienților în timp real
  • Reacția la feedback pozitiv sau general
  • Gestionarea cu succes a feedback-ului negativ
  • Un cadru strategic pentru gestionarea feedback-ului clientului

5.Contextul experientei clientilor

  • Vârsta clientului
  • Experiența clientului
  • Fluxul într-un centru de contact pentru clienți
  • Atitudine, etică și responsabilitate

6.Cum transmiți o veste proastă unui client?

  • Cum greșesc majoritatea oamenilor?
  • Cum transmiți o veste mai puțin bună?

Beneficii:

  • Diplomă de participare
  • Scrisoare de recomandare ce va confirma viitorului angajator competențele și abilitățile dobândite
  • Suport din partea trainerului timp de 5 luni dupa absolvirea cursului
  • Acces gratuit timp de 6 luni la e-book-urile marca Pro Training
  • 1 voucher cadou în valoare de 100 lei pe care îl poți folosi la următoarele cursuri la care te înscrii

Cursul este dedicat tuturor atât persoanelor care lucrează în call center, customer support, servicii clienți, cât și celor care doresc să înţeleagă cum să gestioneze mai bine relațiile cu clienții existenți sau viitori. Acest curs este un program de dezvoltare ce își propune să ajute cursanţii să își înţeleagă propriile emoţii, să gestioneze cu succes situaţiile stresante și să dezvolte o strategie de management al relaţiilor cu clienții.

Înscrie-te până în data de 01.03.2019 și beneficiezi de un preț promoțional de 800 lei 400 lei

Time passed:
2
2
7
7
8
8
Days
1
1
7
7
Hours
0
0
0
0
Minutes
4
4
9
9
Seconds

Pentru înscriere accesează pagina http://www.pro-training.ro/contact/formular-inscriere-curs sau trimite-ne un e-mail pe adresa This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Taxa de participare include: 

  • Activitatea de training;
  • Handout-uri, rechizite (pix, caiet), ecuson;
  • Suport de curs în format fizic și/sau electronic;
  • coffee-breaks.

 

Testimoniale

Va recomand cu drag cursurile organizate de Pro Training. Cursul de Customer Care m-a ajutat enorm, este interactiv, placut si contine foarte multe informatii utile- Andreea.
 
Mi-a placut cursul ca parte de structura, prezentare, exemplificare. Trainerul a raspuns asteptarilor mele! Felicitari! Diana
 
Au fost doua zile de training intensiv foarte utile, cu informatii structurate, clare, interesante. Experienta trainerului a fost importanta. De asemenea, discutiile purtate au insemnat foarte mult pentru mine. Participantii au venit cu multe nuante si cazuri practice. Bravo pentru continutul cursului - Nicoleta.
Pe parcursul cursului am avut parte de o experienta constructiva, care, pe viitor, va contribui la dezvoltarea personala, dar mai ales profesionala. Va multumesc! - Ema
 
Am participat la acest curs si ma declar pe deplin multumit, a fost peste asteptarile mele. Consider ca mi-a adus un plus valoare in activitate. Recomand - Claudiu
 
Un curs bine structurat, util si cu multe situatii din zona vanzarilor! Recomand! - Lucian

 

Cine livrează?

mihaela cretu trainer

Mihaela Crețu (Bucur) este co-fondator și trainer @ Pro-Training Solutions. Din pasiune pentru lucrul cu oamenii, Mihaela s-a dedicat unor proiecte din domeniul organizațional precum: training, recrutare și selecție, consultanță.

Principalele arii de expertiză sunt diversitatea în raport cu performanța, dezvoltarea de workshop-uri din zona HR, training soft skills și dezvoltare organizațională. Înainte de lansare Pro-Training Solutions, s-a specializat în psihologie organizațională și a lucrat în companii multinaționale din zona financiară și BPO. Pentru a afla mai multe despre Mihaela accesați link-ul https://www.linkedin.com/in/mihaela-cretu-bucur-b7641726/

 Telefon trainer: 0742.596.129

Rate this item
(2 votes)

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

back to top